תקלות אשר ניתן לתקן ולהציל, זאת באמצעות איתור הגורם הבעייתי ותיקונו,
או באמצעות פירמוט במקרה הגרוע.
את הקבצים והמידע תמיד ניתן לגבות במקרה של תקלה תוכנתית,
והרמת סיכון לרכיבי המחשב שואפת לאפס.

תקלות קשות יותר מתקלות תוכנתיות, תלוי בגורם וחומרת המצב,
יכול להיות שאפשר ויכול להיות שאי אפשר להציל את הקבצים ואת המידע.
הרבה תקלות חומרתיות אפשר לתקן ו/או להחליף, תלוי בחומרת המצב.
מומלץ לא להתעכב ולשלוח לטיפול ברגע שעולה תקלה חומרתית.

תלוי בגורמים נוספים, כמו מיקום המחשב ותדירות השימוש שלו,
וכמו כן לחות וטמפרטורת הסביבה שלו,
גם את המחשב צריך לתחזק, לנקות ולהחליף משחה טרמית.

התחזוק הכי נפוץ הוא ניקוי אבק חיצוני ופנימי, מכיוון שאבק חוסם פעילות מאווררים תקינה,
ויכול להיכנס למקומות שיגרמו למחשב להפסיק להידלק,
ולתקלות אחרות שיפגינו תסמינים של תקלה חומרתית.

חשוב לציין שניקוי מחשב לא מבצעים עם שואב אבק, ורק עם אוויר דחוס.

תהליך שבו לוקחים את הרכיב, פותחים אותו ומפרקים אותו, ומבצעים ניקוי עדין לחלקים שבפנים.

במקרה של ניקוי לכרטיסי מסך, הוא כולל החלפת משחה טרמית,
ובכך שיפור ביצועים טרמים ושמירה על משך חיים ארוך.

במקרה של ספק כוח, במידה ונמצא מאוורר תקול או רועש, יש אופציה להחלפת המאוורר בתוספת.

שירות המוצע אצלנו, בו מגבים את המידע מכונן פנימי ומעבירים אותו אל אחסון חיצוני,
ומשם מעבירים אותו על פי דרישת הלקוח.

תומכים ומגבים אחסון מסוג
HDD, SSD, M.2 SATA, ,M.2 NVME, SD, MICRO SD

ברוב המחשבים, שיטת היצרן לחסוך בעלויות היא להכניס כונן מכני איטי למחשב, וכתוצאה מכך,
הכונן הקשיח צורך יותר חשמל, פגיע ורגיש לזעזועים וטלטולים, עושה רעש מכני ומאט את כל פעילות המחשב.
למזלנו יש את כונן ה-SSD, שצורך פחות חשמל וללא חלקים מכנים, וכתוצאה מכך הוא שקט לחלוטין ולא רגיש לזעזועים כלל, ומהיר פי עד 10 מכונן קשיח!